شرایط فروش و پیش فروش سانیار موتور

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ شرایط فروش و پیش فروش سانیار موتور

صنعت خودروسازی چین از برندهای گوناگون و مختلفی تشکیل شده و از این نظر تنوع زیادی دارد. از برندهای بزرگ و پرفروشی مثل دانگ فنگ، بی وای دی، جک، جیلی، چری و بایک گرفته تا کمپانی‌های کم‌محصولی مثل بیسو، فودی، هافی، تانک، زدریو و ورتکس خودروهای مختلفی را در چین تولید و به اشکال مختلف به کشورهای دیگر صادر می‌کنند، یا امتیاز مونتاژ محصولاتشان را به ایران، روسیه و… می‌فروشند.

ماشین‌های چینی از اوایل دهه هشتاد وارد ایران شدند و از آن زمان زیر پای رانندگان داخلی قرار گرفته‌اند. دلیل فروش خودروهای چینی در بازار داخلی را می‌توان در قیمت ارزان و اقتصادی آنها نسبت به رقبای اروپایی، ژاپنی و کره‌ای جستجو کرد. و البته ممنوعیت واردات خودرو خارجی باعث شده تا ماشین‌های مونتاژی چینی هر سال سهم بیشتری از بازار را به دست بگیرند.

این اتفاق موجب شده تا شرکت‌های جدیدی در بازار خودرو کشور شکل بگیرند و ماشین‌های چینی را مونتاژ کنند. سانیار موتور، جدیدترین کمپانی خودروسازی داخلی است که سرمایه آن به طور مشترک توسط دیار خودرو و ساینو چین تامین شده و اولین محصول آن در ابتدای سال ۱۴۰۱ معرفی خواهد شد.

فروش اقساطی تیگارد X35 (اسفند)

شرکت سانیار موتور، شرایط فروش اقساطی تیگارد X35 را اعلام کرد.

  • این طرح آغاز شده است.
  • قیمت قطعی است.
  • امکان پرداخت ۱۲ تا ۳۶ ماه فراهم شده است.
  • متقاضیان برای ثبت سفارش باید به صورت حضوری به نمایندگی‌های مجاز این شرکت مراجعه کنند.
نام خودرو موعد تحویل قیمت خودرو (تومان)
تیگارد X35 ۹۰ روزه ۱.۲۵۰.۰۰۰.۰۰۰

معرفی سانیار موتور

اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، قرارداد جوینت ونچری بین کمپانی ساینو چین و دیار خودرو امضا شد که بر اساس آن خودروساز جدیدی تاسیس شد. این شرکت مشترک ایران و چین، سانیار موتور نام دارد که سهم طرف چینی ۵۰ درصد است. مدیران خودروساز جدید در یک سال گذشته، مشغول فراهم آوردن مقدمات کار و راه‌اندازی خط تولید بودند تا بتوانند در سال ۱۴۰۱، اولین محصولات خود را روانه بازار کنند.

هر چند دیار خودرو خودش در صنعت خودروسازی کشور مشغول به فعالیت است و سابقه ۲۲ ساله‌ای در این زمینه دارد، تصمیم گرفته تا شرکت جدیدی تاسیس کند. دلیل این کار، احتمالا مربوط به پرونده‌های شکایت و تخلفی است که علیه دیار خودرو در جریان است. این شرکت ایرانی پیش از این وینگل ۳، هاوال H2، هاوال H6، هاوال H8 و هاوال H9 را تولید کرده بود و سال گذشته هم سوئیست DX3 را به عنوان جدیدترین محصولش به بازار فرستاده بود و ساخت بایک X25 را نیز از سر گرفته بود.

اولین خودروهایی که توسط سانیار موتور عرضه خواهد شد، دو کراس‌اوور بایک X35، بایک BJ40 و وانت کیتون ۷ هستند. این ماشین‌ها با برند تیگارد رونمایی خواهند شد.

شرایط فروش سانیار موتور

اولین محصول سانیار موتور اواخر فروردین ۱۴۰۱ در مراسمی معرفی و رونمایی شد.

فروش فوری خودرو

نویسنده: میلاد قزللو